لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

عوارض ترمیم پرده بكارت


ترمیم پرده بكارت,عوارض ترمیم پرده بكارت

ترمیم پرده بکارت

 

پرده بکارت غشایی است که دهانه واژن را تا حدی می پوشاند و شکل ان در زنان متفاوت است اما به طور معمول در نیمه دهانه واژن به شکل نیم ماه است.

 

پرده بکارت قادر هست در زمان های مختلف زندگی پاره شود، خواه این امر ناشی از قرار دادن تامپون، ورزش یا رابطه جنسی باشد. خونریزی جزئی معمولاً با پارگی همراه است. در بعضی از فرهنگ ها و آیین ها، یک پرده بکارت دست نخورده با بکر بودن یک زن در ارتباط است.

 

برخلاف آنچه که بسیاری معتقدند، بجز در موارد نادر، پرده بکارت یک مهر و موم غیر قابل نفوذ نیست. اگر چنین بود، هیچ درگاهی برای جریان قاعدگی یا ترشحات طبیعی واژن برای خروج از بدن وجود نداشت.

 

زمان مناسب برای ترمیم بكارت

ترمیم بکارت محدودیت زمانی خاصی ندارد.هم به روش ترمیم بکارت دائم و هم به روش ترمیم بکارت موقت میتوان انجام داد.

 

جراحی هایمنوپلاستی یا ترمیم پرده بکارت معمولاً به دلایل فرهنگی یا مذهبی قبل از ازدواج انجام می گردد، جراحی را میتوان در کمتر از یک ساعت تحت بی حسی موضعی با نتایج فوری قابل مشاهده انجام داد.

 

در حین جراحی، بیمار فقط به بی حسی موضعی احتیاج دارد اما شاید در طول عمل برای آرامش به او آرامبخش بدهند.

 

بیمار به آسانی روی تخت ژنیکولوژی دراز می کشد. برای از بین بردن بافت ناهموار پارگی قبلی ، تا حدی بریده می گردد.

 

پرده بکارت با استفاده از بخیه های  قابل جذب در سه لایه بخیه می گردد. برای بعضی از بانوان ، شاید لازم باشد که تکه کوچکی از بافت قسمت دیگر واژن به دهانه واژن پیوند داده شود تا بکارت  از نو ساخته شود.

 

هایمنوپلاستی برای بیماران زیر 18 سال توصیه نمی شود.

 

عوارض ترمیم پرده بكارت

عوارض جانبی ترمیم بکارت قادر هست شامل تورم ، حساسیت به لمس ، لکه بینی و ترشحات باشد. روش هایمنوپلاستی شاید برای فعالیت های جنسی آینده ناراحتی ایجاد نماید.

• تب بالاتر از 100.4 درجه

• تنگی نفس

• سرگیجه

• خونریزی شدید واژن

• درد شدید با داروهای ضد درد تسکین نمی یابد

• حالت تهوع یا استفراغ پیوسته

 

دلیل خونریزی پس از ترمیم بكارت

پس از جراحی ترمیم پرده بکارت ، بافت های تازه بخیه شده ، برای بهبودی و برگشت به حالت طبیعی خود به مدتی زمان نیاز دارند. برای پیشگیری از خطر عوارض ، دستورالعمل ها و اقدامات احتیاطی پزشک خود را دنبال نمایید. به شدت به بانو ها توصیه می گردد که از رابطه جنسی پیشگیری کنند و تا زمان جذب شدن  و بهبود کامل بخیه ها ، به زمان 21 روز هیچ چیز خارجی (از جمله تامپون) وارد نکنند. از انجام هرگونه تمرین سنگین یا وزنه برداری خودداری نمایید زیرا این امر سبب ایجاد فشار در اطراف ناحیه واژن می گردد. 

 

هزینه ترمیم بكارت

این روش کاملا ایمن است زیرا هیچ جای زخم و علائم دیگری از عارضه جانبی ندارد. سرانجام ، بعد از انجام این روش ، در حین رابطه جنسی ، خونریزی مشابه دختران باکره ای که این بار را انجام می دهند ، دارید.

 

*پس از 2-3 روز از عمل جراحی شاید به کار خود برگردید. علاوه بر این ، شما می بایست برای معاینه پزشکی به پزشک خود مراجعه نمایید.

 

*طی 2 هفته اول بعد از جراحی ، بافتها آغاز به تولید و ایجاد مویرگهای جدید خون می کنند و انتظار می رود که زخم جراحی ترمیم شود. شاید فعالیت های روزمره خود را به تدریج آغاز نمایید.

 

*پس از 2 هفته تا 4 هفته پس از جراحی ، انتظار می رود که زخم جراحی به طور مناسب بهبود یابد ، شما شاید فعالیت های معمول خود را به تدریج آغاز نمایید. فعالیتهای بدنی شدید می بایست محدود شود.

 

*پس از 4 هفته تا 6 هفته بعد از جراحی ، شاید فعالیت های معمول خود را انجام دهید ، اما از انجام فعالیت های سنگین و ورزش خودداری نمایید.

 

*پس از 6-8 هفته از عمل جراحی ، تمرینات آرامش بخش وسبک مجاز است. با این حال ، می بایست حداقل 8-12 هفته بعد از جراحی از دویدن ، خیساندن در وان ، شنا ، وزنه برداری سنگین ، دوچرخه سواری ، سایر فعالیت های سنگین و مقاربت جنسی خودداری نمایید.

 

در زیادتر موارد بخیه ها بعد زمان 3ماه بعد از جراحی ترمیم بکارت قابل تشخیص نخواهند بود ولی در مواردی شکل ورودی واژن اندکی تغییر خواهد نمود.

 

بخیه ها طی چند هفته اولیه تا جذب بدن دیده می شوند. هنگامی که بخیه کاملاً جذب شد ، یک بکارت دست نخورده مشاهده خواهید نمود که شبیه یک نوع طبیعی است.

 

روش‌های ترمیم پرده بکارت

جراحان زیادتر با استفاده از تکنیک لیزر، روش جراحی رادیویی یا جراحی چاقوی جراحی ، هایمنوپلاستی را در یک ساعت انجام می دهند.

 

1. ایجاد غشا با خونرسانی – مانعی در برابر نفوذ آلت تناسلی ایجاد می نماید. شما قادر هستید یک هفته قبل از عروسی تحت این جراحی قرار بگیرید.

 

2. ایجاد هایمن جدید همراه با خونرسانی با گرفتن فلپ از پوشش واژن – سبب خونریزی حین مقاربت می گردد. قادر هستید 2-3 ماه قبل از عروسی تحت این جراحی قرار بگیرید.(نامحدود)

ترمیم پرده بکارت، بیشتر به روش جراحی صورت می‌گیرد. با این حال، شاید این کار به شیوه‌های دیگری نیز انجام شود. 

 

از رایج‌ترین روش‌های ترمیم بکارت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کپسول ترمیم بکارت

• ترمیم بکارت با جراحی 

 

ترمیم بکارت قابل تشخیص است؟

دربیشتر موارد، ترمیم بکارت قابل تشخیص است. باقی ماندن تاثیرات جراحی، به ویژگی‌های فیزیکی فرد و مهارت جراح بستگی دارد. با این حال، بیشتر پزشکان با انجام معاینه می‌توانند ترمیم بکارت را تشخیص دهند.

 

از آنجا که جراحی ترمیم پرده بکارت یک جراحی ساده است که معمولاً کمتر از نیم ساعت به طول می انجامد ، بهبودی سریع از جراحی حاصل می گردد. بعضی از ناراحتی ها و لکه بینی ها شاید در طی 72-48 ساعت تجربه شود. با استفاده مسکن قادر هستید ناراحتی را برطرف نمایید.

 

بهبودی کامل از راه جراحی ترمیم بکارت بین چهار تا شش هفته طول می کشد.

 

دكتر خوب برای ترمیم بكارت

هنگامی زنی می خواهد با شریک زندگی جدید خود رابطه برقرار نماید ، این راه درمانی است که نتایج بهتری به شما می دهد.

 

این یک عمل جراحی است که در آن ترمیم جراحی بکارت انجام می گردد. همچنین به آن جراحی Virginity یا Hymen Repair عمل گفته می گردد.

• تجویز بی حسی موضعی 

• بافت بکارت تا حدی بریده می گردد تا بافت ناهموار از بین برود

• بخیه زدن پرده بکارت در سه لایه با استفاده از بخیه های جذبی

• شاید برای بعضی از بیماران قطعه کوچکی از بافت به دهانه واژن پیوند داده شود

 

 



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها