لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

لابیاپلاستی با لیزر توسط دکتر شیوا مدنی حسینی


یکی از اعمال جراحی زیبایی که امروز مورد توجه زنان قرار گرفته و در زیبایی آلت تناسلی حائز ارزش است، لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی چیست : جراحی لابیاپلاستی به برداشت کامل یا قسمتی از لابیا مینور (لب های اطراف واژن) لابیاپلاستی گویند. که جهت کوچک کردن و قرینه سازی لب های خارجی یا مینور واژن انجام می گردد. این عمل نیازی به بستری و بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی قابل انجام است.

 

دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان

 

چه کسانی کاندید انجام عمل جراحی لابیاپلاستی هستند:

به گفته دکتر شیوا مدنی حسینی شکل ظاهری لب های اطراف واژن لابیا مینور در اشخاص مختلف متفاوت است.

 

در اکثر موارد دلیل بزرگی لابیاها ژنتیکی است، و در بعضی موارد اختلالات هورمونی، بارداری و خودارضایی نیز قادر هست باعث بزرگی لابی ها گردد. زیادتر بانو ها به علت زیبایی مایل به انجام لابیاپلاستی هستند.

 

مواردی که با لابیاپلاستی قابل رفع شدن است:

۱- عدم تقارن لابیا

۲- بزرگی لابیا

۳- بوی بد و مشکلات بهداشتی ناحیه تناسلی

۴- احساس درد و ناراحتی حین مقاربت جنسی

۵ – ناراحتی حین انجام فعالیت های ورزشی و پوشیدن لباس های تنگ

۶ – انحراف و پخش جریان ادرای

۷- بالا بردن اعتماد به نفس فرد

 

بارداری و زایمان سبب بزرگ شدن و تغییر در ظاهر لابی ها می گردد که قادر هست در روابط جنسی و نزدیکی، مشکلات بسیاری ایجاد نماید مثل درد در زمان نزدیکی و احساس ناخوشایند از ظاهر واژن.

 

همچنین چاق و لاغر شدن های مکرر میتواند سبب بزرگی و بدشکلی، افتادگی و آویزان شدن لابیاها و پوست ناحیه واژن شود که همه این موارد با لابیاپلاستی قابل حل و درمان پذیر هستند.

 

در ادامه دکتر شیوا مدنی حسینی مزیت های لابیاپلاستی با لیزر را شرح خواهند داد.

 

لابیاپلاستی

 

مزیت های لابیاپلاستی با لیزر

در روش لیزری لابیاپلاستی چون انجام برش و انعقاد یا کواگولیشن همزمان توسط لیزر انجام می گیرد بدون خونریزی است و تورم درد بعد از عمل جراحی خیلی کمتر از روش جراحی است، همچنین دوره نقاهت و بهبودی در روش لیزر لابیاپلاستی سریعتر انجام می گردد و فرد روز پس از عمل قادر هست فعالیت های روزانه خود را از سربگیرد معمولا بدون بخیه و یا با حداقل بخیه انجام می گردد ،اسکار جراحی یا جای عمل باقی نمی ماند. روش لیزری لابیاپلاستی با بیحسی موضعی انجام می گردد و به صورت سرپایی است و نیازی به بستری کردن نمی باشد.

 

فیلم جراحی لابیاپلاستی

در فیلم جراحی لابیاپلاستی دکتر شیوا مدنی حسینی توضیحات کامل در مورد این عمل زیبایی را ارئه داده اند که قادر هستید مشاهده بفرمایید.

 

همچنین برای لابیاپلاستی با لیزر در تهران قادر هستید به مطب دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان در خیابان شریعتی مراجعه فرمایید.

 



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها