لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

راهنمای خرید دستکش تکواندو: انتخاب درست با تضمین کیفیت بالا


دستکش تکواندو, دستکش تکواندو سفید, دستکش تکواندو موتو

دستکش تکواندو سفید

 

تجربه‌ای منحصربه‌فرد از تمرین تکواندو با دستکش‌های بی‌نظیر

دستکش تکواندو که به دستکش نیم پنجه معروف است به عنوان ضربه گیر عمل می نماید و نقش خیلی موثری در کم شدن  صدمه به دستها در مبارزات دارد. در این نوشته از بیتوته شما را با نکته های خرید دستکش تکواندو آشنا می نماییم.

تکواندو یا کاراته کره ای ورزشی  رزمی ملی کره جنوبی محسوب می گردد که بیشترین تعداد ورزشکار در میان ورزش های رزمی سراسر دنیا را داراست و به سلطان ضربات پا نامدار است. تعداد و تنوع ضربات پا در تکواندو نسبت به سایر رشته های رزمی خیلی زیاد است. 

حرکت های این ورزش محبوب 60 درصد با پا و 40 درصد با دست انجام می گردد. 

 

دستکش تکواندو یکی از تجهیزات ایمنی ورزش تکواندو است که جزو ملزومات لباس این ورزش به حساب می آید. 

میزان ضربات دست در ورزش تکواندو بسایر بالا است و میتوانید به بدن خود فرد یا حریف صدمه برساند بر این اساس استفاده از دستکش با کیفیت بالا میتواند احتمال صدمه دیدگی برای ورزشکار را به حداقل برساند. 

انتخاب درست دستکش تکواندو از انگشتان شما در برابر صدمه و شکستگی محافظت می نماید و به شما کمک  می نماید که حملات را با مهارت زیادتری انجام دهید و امتیازات دقیق تری بدست آورید. 

 

دستکش تکواندو, دستکش تکواندو سفید, خصوصیات دستکش تکواندو

خصوصیات دستکش تکواندو

 

ویژگی های دستکش تکواندو

دستکش تکواندو (به انگلیسی : taekwondo gloves)  که به دستکش نیم پنجه معروف است یکی از وسایل ایمنی مورد استفاده در بین ورزشکاران تکواندو کار است.

دستکش تکواندو با رویه بسیارمقاوم مخصوص این ورزش طراحی شده است ، این دستکش می بایست خیلی مقاوم و سبک بوده و هیچ مزاحمتی برای مسابقه ایجاد نکند و از خوبترین متریال موجود تولید شود تا خیال ورزشکاران حرفه ای را از بابت ایمنی مطمئن نماید. 

 

دستکش تکواندو مثل یک محافظ برای دست ورزشکار عمل نموده و میتواند قدرت ضربات با شدت بالا را جذب نماید. کش و چسب این محصول خیلی بادوام است و دراستفاده طولانی مدت دچچار هیچ مشکلی نمی شود. دستکش تکواندو در سایزهای مختلف برای گروه های سنی کودک تا بزرگسال طراحی می گردد. 

 

جنس دستکش به گونه ای است که طوبت را جذب می نماید و سبب کم شدن تعریق دست ها می گردد. استفاده از دستکش نیم پنجه در تکواندو به ورزشکاران کمک می نماید تا راحت تر باشند و کارایی زیادتری موقع  ورزش داشته باشند.

 

دستکش تکواندو, دستکش تکواندو سفید, راهنمای خرید دستکش تکواندو

راهنمای خرید دستکش تکواندو

 

راهنمای خرید دستکش تکواندو

برای خرید دستکش تکواندو می بایست نکاتی را در نظربگیرید . مهم ترین نکاتی که برای خرید دستکش تکواندو می بایست به آن ها توجه نمایید ، عبارتند از :

 

• اندازه دستکش تکواندو : نخستین نکته ای که موقع خرید دستکش نیم پنجه تکواندو می بایست در نظر داشته باشید اندازه آن است. دستکش نیم پنجه تکواندو به طور کلی در سه اندازه بزرگ ، متوسط و کوچک تولید می گردد که هر اندازه به اندازه های متفاوتی تقسیم می گردد.  

خیلی کوچک XS ، کوچک S ، متوسط M، بزرگ L و خیلی بزرگ XL

فیت بودن دستکش برای راحتی ورزشکار ارزش بسیاری دارد و حتما می بایست قبل از خرید دستکش را در دستان خود آزمون نمایید. 

 

دستکش تکواندو, دستکش تکواندو سفید, نکات خرید دستکش تکواندو

نکته های خرید دستکش تکواندو

 

• برند دستکش : معتبرترین برندهای تولید دستکش تکواندو عبارتند از : آدیداس ، دیدو ، کوان ، WFT ، ساورینا و غیره . با توجه به زیاد بودن مدل های تقلبی دستکش تکواندو توصیه می گردد فقط از فروشگاه های معتبر خرید کنید. 

 

• وزن دستکش : وزن دستکش های تکواندو بین 80 – 250 گرم متغیر است و هر چه این وزن کمتر باشد برای استفاده طولانی زمان مناسب ترند. 

 

• جنس دستکش : دستکش های تکواندو در دو جنس فوم و چرم مصنوعی تولید می شوند که با توجه به آسانی خودتان می بایست آن را انتخاب نمایید.

 

• نوع بست دستکش : بست دستکش های تکواندو در دو نوع چسبی و بنددار تولید می گردد که می بایست ببینید با کدام راحت تر کار می نمایید.

 

 



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها