لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

نقاط دیدنی بدروم ترکیه +عکس


اگر در پی توصیه ها و راهنمایی های توریستی برای سفر به بدروم هستید و می خواهید از مکان های دیدنی و تفریحی شهر زیبای بدروم در ترکیه آگاهی یابید، با ما همراه شوید.

 

 نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 1. قلعه سنت پیتر (قلعه بدروم)
این قلعه که در جنوب غربی ترکیه در شهر بدروم واقع شده است، توسط تیمارگر شوالیه ها در سال 1402 ساخته شد و قلعه سنت پیترز نام گرفت. در بازدید از این قلعه به حال و هوای تاریخی جنگ های ترکان سلجوقی برمی گردید. قادر هستید از اشیای قدیمی و کلکسیون ظروف شیشه ای باستانی موجود در آن دیدن نمایید. نمای بندر بین المللی و لنگرگاه از این قلعه برای شما موضوع زیبایی برای عکس گرفتن است. آن را از دست ندهید.

 

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 2. گشت با قایق
با تورهای روزانه قایق سواری قادر هستید به بازدید از سواحل زیب، غواصی و شنا در آبهای نیلگون بدروم بروید. ماهیگیری نمایید و از عجایب زیر آبی عکس بگیرید و انواع ورزش های آبی را انجام دهید. در بیشتر تورهای قوایق سواری استفاده از لوازم غواصی مجانی است.

 

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 3. آمفی نمایش باستانی
آمفی نمایش باستانی بدروم در راستای بزرگراه اصلی تورگوت رئیس قرار دارد. غول های موبایل یعنی اریکسون و ترکسل این آمفی نمایش را بازسازی نموده اند. این آمفی نمایش در موقعیت خوبی قرار دارد و منظره پانورامیک کل شبه جزیره از داخل آن مشهود است. بعد از 1973 که تبدیل به موزه هوای باز شد، این روز ها از آن برای برگزاری کنسرت ها، جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی استفاده می گردد.

 

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 4. آرامگاه ماسولوس هالی کارناسوس
این آرامگاه یکی از عجایب هفتگانه دنیای باستان بود و در هالی کارناسوس ماسولوس به نیابت از پادشاه ماسولوس و توسط همسر و خواهرش آرتمیسیا ساخته شد. این آرامگاه قبر خیلی بزرگی است که معماری یونانی و مصری در آن ترکیب شده است. امروزه تبدیل به موزه فضای باز شده است و زیبایی های معماری باستانی آن تحسین می گردد. بعضی از مجسمه های این آرامگاه در موزه بریتانیا به نمایش گذاشته شده اند.

 

   نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

  5. گومبت
منطقه گومبت دو کیلومتر از شهر بدروم فاصله دارد و بخشی از بدروم محسوب می گردد. این منطقه همیشه پر از توریست است و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های بدروم خسته شده اند. رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های آن همیشه شلوغ هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها در گومبت هستند. خانواده ها و فرزندانشان قادر هستند از ساحل کم عمق و طولانی و انواع و اقسام سرگرمی های آبی گومبت لذت ببرند.

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 6. گشت و دریاگردی آبی با گولت
گشت آبی در بدروم با قایق هایی به نام گولت انجام می گردد. با این قایق ها سواحل زیبای بدروم را سیر می نمایید و از خلیج های زیبای آن لذت می برید. دوربین عکاسی را فراموش نکنید. این گولت ها دارای کابین هایی با حمام و دستشویی های خصوصی با آب داغ و آشپزخانه کامل هستند. تمام تجهیزات ورزش های آبی را دارند و باورتان نمی شود که چقدر مقرون به صرفه اند. قادر هستید همه وقت خود را روی عرشه بگذرانید. کاپیتان و خدمه در خدمت شما هستند و هر نیازی داشته باشید فراهم می کنند. آشپز هم انواع و اقسام خوراکی های مختص ترکیه را برایتان فراهم می نماید.

 

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 

  زیادتر بخوانید: شرایط و روش گرفتن انواع “ویزا ترکیه”

 

7. صبحانه ترک
در ترکیه خوردن صبحانه کامل سنتی ترکیه خوبتر از جستجوی صبحانه انگلیسی/ایرلندی است. هر چه از شهر دورتر بروید، یافتن صبحانه خوبتر و اصیل تر راحت تر می گردد – اگر جایی که می روید پاتوق محلی ها باشد، خوبتر است همانجا بروید. صبحانه عالی و کامل ترک شامل نان تازه، زیتون، پنیر، خامه، چای ترک، گوزلمه، نیمرو، گوجه، فلفل و خیار می گردد.

 

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 8. بازار روز
صبح سه شنبه زمان خوبی برای بازدید از بدروم است. بازار هفتگی در جریان است و مردم برای خرید به سوی این بازار می شتابند. در این بازار قادر هستید انواع کالاهای تقلبی و لباس، ساعت، کفش، اسباب بازی، کیف و چیزهای دیگری بخرید که برند اصل نیستند، ولی خیلی شبیه به اصل هستند. همچنین قادر هستید از دستفروش ها خوراکی هایی مثل تخم مرغ، سبزیجات و گل های خشک و علفی جات بخرید. فروشندگان محصولات مزرعه خود را برای فروش به این بازار می آورند، بیشتر آنها زنانی هستند که لباس محلی پوشیده اند.

 

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 9. تورگوت رئیس مارینا
دی-مارین تورگوت رئیس در نوک شبه جزیره بدروم واقع شده است که رنگ سبز زیبای خشکی با رنگ آبی زلال دریای اژه ادغام می گردد. خانه های سفیدرنگ زیبا با جلوه گیاهان بگونیا، شمعدانی و خرزهره، چشم انداز و منظره این لنگرگاه کوچک، تجلی بخش بازی رنگ هاست. این لنگرگاه نوین ترین لنگرگاه سواحل دریای اژه است که مسحور شدگان دریا را با فناوری نوین و زیرساخت پیشرفته لنگرگاهی و زیبایی منحصر بفرد طبیعت و محیط تاریخی آشنا می نماید.

 

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

 10. بیتز
بیتز دهکده آهسته و زیبایی در حدود 5 مایلی بدروم است. سواحل زیبا و بکری دارد و در زمان کوتاهی قادر هستید از بدروم به آنجا برسید. اگر با خودروی شخصی به آنجا می روید، به آسانی پارکینگ پیدا می نمایید، در غیر این صورت تاکسی ها شما را به آنجا می برند. این دهکده برای باغ های نارنگی اش معروف است. همچنین ورزش های آبی مثل اسکی روی آب در اینجا خیلی محبوب است. در پلاژهای آن، قادر هستید از سایبان ها، چترها و بالش های مجانی استفاده نمایید.

 

  نقاط دیدنی بدروم ترکیه, بدروم ترکیه

منبع:bartarinha.ir



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها