لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

جشنواره ای به وسعت دوستی ها!


تور مسافرتی کردستان,جاذبه های گردشگری کردستان,

همه ی ما هم کمک کردن به دیگران را دوست داریم هم کنار هم بودن را. ژیوار می خواهد برای داشتن هر دوی اینها به شما کمک نماید! در جشنواره ی دوستانه تر سفر کنیم ژیوار شرکت نمایید تا با یک تیر چند نشان بزنید! فقط می بایست یک عکس از جمع ها و اکیپ های دوستی تان در اینستاگرام خود با هشتگ #ژیواریا منتشر نمایید تا به ازای هر عکس هزار تومان از سمت ژیوار به کودکان سرطانی کمک شود. ضمنا در پایان جشنواره در 13 خرداد ماه به انتخاب ما عکاس خوبترین عکس با خوبترین دوستش یک سفر مجانی در تور تعطیلات خرداد مهمان ما می گردد.

پس تا فرصت تمام نشده، دوربین هایتان را بردارید و دست به کار شوید!

 

تور مسافرتی کردستان,جاذبه های گردشگری کردستان,

 

تور کردستان، پیشنهاد بهشتی ژیوار!
شاید زیباترین جای ایران نباشد اما در هیج کجا مثل کردستان نمی شود مردمانی مهمان نواز با گرمی و صفای آنان یافت.یکی از تورهای طبیعتگردی تعطیلات خرداد 94 تور کردستان – اورامانات است که در آن میتوان از مناظر بکر و سرسبز منطقه کوهستانی اورامان  دریاچه زریوار و شهر زیبای سنندج دیدن نمود.

 

فرهنگ غنی و متفاوت مردم نمود یکی دیگر از جاذبه های تور کردستان در تعطیلات خرداد 94 است. نمود ها همواره در طول تاریخ به حفظ آداب و رسم های و اصالت فرهنگی خود علاقه بسیاری نشان دادند و این مسئله را میتوان به موقع بازدید از شهر و روستاهای نمود نشین مشاهده نمود.

 

رقص و آواز علاقه به سرزمین مادری خود و داشتن روحیه شاد از دیگر ویژگی اقوام نمود است.در تور کردستان اورامانات پیاده روی در دره ها و کوه های سر به فلک کشیده منطقه از برنامه همیشگی تورهای طبیعتگردیست. بازدید از دریاچه زیبای زریوار و روستاهای پلکانی منطقه از دیگر جاذبه های سفر است.

 

از همه اینها گذشته خوردنی ها و غذاهای خوش طعم هورامان را نباید فراموش نمود. بازدید از رقص سنتی مردم نمود یا همان هه لپره کی نیز بر جذابیت های سفر می افزاید. تور کردستان و اورامانات را در تعطیلات خرداد 94 از دست ندهید.

 

 



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها