لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

خرید سیسمونی و نکاتی که می بایست بدانید


خرید سیسمونی,نکاتی برای خرید سیسمونی,درباره خرید سیسمونی

خرید سیسمونی

 

خرید سیسمونی از جمله خریدهای خیلی شیرین و در عین حال چالش برانگیز است. به خصوص برای بانو هایی که به طراوت باردار شده اند و با پیشنهادات مختلفی از سوی آشنایان روبرو می شوند.فروشگاه اینترنتی مانیلو مجموعه کاملی از لوازم مورد نیاز والدین برای خرید سیسمونی، از جمله البسه و اکسسوری نوزاد را از خوبترین برند های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب عرضه می نماید.

خرید سیسمونی و نکاتی که می بایست بدانید

خرید سیسمونی از جمله خریدهای خیلی شیرین و در عین حال چالش برانگیز است. به خصوص برای بانو هایی که به طراوت باردار شده اند و با پیشنهادات مختلفی از سوی آشنایان روبرو می شوند. اما خرید بدون برنامه ریزی و بدون کسب اطلاعات صحیح سبب می گردد موقع مراجعه به بازار، وسایلی را خریداری کنید که در آخر بعضی از آن ها غیر کاربردی و بی کیفیت باشند. از این رو خوبتر است قبل از اینکه برای خرید سیسمونی عجله گردد، ابتدا  از لوازم و لباس های مورد نیاز نوزاد فهرستی آماده کردن شود سپس اطلاعات لازم در مورد هر کدام کامل شود. اینکه شیشه شیر از چه جنس و یا برندی خریداری شود مناسب تر است و یا پوشک بچه از چه مشخصاتی برخوردار باشد. کسب این اطلاعات به والدین کمک می نماید تا خرید سیسمونی را دقیق و هوشمندانه انجام دهند. اما در مرحله بعد انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید لباس و لوازم نوزاد است. امروزه با توجه به شرایط سخت مادرها باردار و همچنین بیماری های ویروسی مثل کرونا، استقبال از فروشگاه های اینترنتی بیش از پیش افزایش یافته است. همچنین در خرید اینترنتی، امکان مقایسه مشخصات و قیمت محصولات با یکدیگر به آسانی میسر است. فروشگاه اینترنتی مانیلو نیز در همین راستا سعی نموده است مجموعه کاملی از لوازم مورد نیاز والدین برای خرید سیسمونی، از جمله البسه و اکسسوری نوزاد را از خوبترین برند های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب عرضه نماید. کافی است به سایت مانیلو مراجعه کنید و پس از بررسی های لازم سفارشات خود را ثبت کنید. در ادامه این نوشته به دو قلم از لوازم مورد نیاز نوزاد اشاره نموده و به بررسی آن ها می پردازیم.

 

انواع شیشه شیر,خرید انواع شیشه شیر,راهنمای خرید انواع شیشه شیر

راهنمای خرید شیشه شیر

 

شیشه شیر در خرید سیسمونی

شیشه شیر کودک از اقلام اساسی در خرید سیسمونی است. شما حتی اگر قصد داشته باشید نوزاد را تنها با شیر خودتان تغذیه کنید، باز هم شیشه شیر به کارتان خواهد آمد برای چه که  قادر هستید شیر خود را بدوشید و داخل شیشه شیر قرار دهید تا در مواقع پیش بینی نشده و در غیاب شما، نوزاد همچنان از شیر مادر تغذیه نماید. اما اینکه چه نوع شیشه شیری را برای نوزاد خریداری کنید نیز خیلی مهم است که ابتدا به معرفی انواع شیشه شیر های موجود در بازار می پردازیم.

 

انواع شیشه شیر کودک

شیشه شیر های کودک در جنس های مختلفی تولید می شوند که هر کدام محاسن و معایبی در پی دارند، شما قادر هستید با شناخت انواع آن،در آخر تصمیم بگیرید که خرید کدام یک مناسب نوزاد شما خواهد بود.

 

شیشه شیر طلقی

شیشه شیر های طلقی از جنس پلاستیک خشک ساخته شده اند و برای قیمت ارزانی که دارند از پرفروش ترین شیشه شیر های بازار محسوب می شوند. 

 

شیشه شیر شیشه ای

شیشه شیر از جنس شیشه نیز از گذشته تا به امروز هنوز هم طرفداران ویژه خود را دارد. اما برای احتمال شکستگی بالایی که دارند، از استقبال کمتری در بازار برخوردار هستند. اما مزیتی که دارند این است که میتوان به آسانی آب جوش و مایعات داغ داخل آن قرار داد، ضمن اینکه به آسانی نیز شسته می شوند.

 

شیشه شیر سیلیکونی و یا لاتکس

شیشه شیر از جنس لاتکس و سیلیکون از جمله شیشه شیر هایی هستند که امروزه در سطح بالایی تولید می شوند. مزیت خرید این شیشه شیر ها، جنس نرم و شفاف آن است. تنها ایراد این شیشه شیرها قیمت بالای آن است.

 

نکته های مهم در موقع خرید شیشه شیر

شیشه شیر و سری های آن با توجه به سن نوزاد متنوع هستند و می بایست با توجه به سن نوزاد از شیشه شیر با سری مناسب استفاده نمود. به عنوان مثال سری های شیشه شیر با جریان آرام مناسب نوزادان در شش ماه اول زندگی است.

 

شیشه شیر می بایست از جنسی آماده کردن شده باشد که فاقد مواد مضر و شیمیایی خطرناک برای تغذیه کودک باشد. استفاده از برند های با کیفیت در خرید سیسمونی سبب می گردد که همواره خیالتان از جنس مرغوب کالا راحت باشد.

 

شیشه شیر کودک می بایست از وزن سبکی برخوردار باشد تا باعث خستگی دستان کودک نشود.

 

خوبتر است شیشه شیر نشکن و ایمنی خریداری کنید تا احتمال صدمه به کودک، وجود نداشته باشد.

 

قیمت شیشه شیر نیز از صورتحساب های مهمی است که با توجه به برند و کیفیت تعیین می گردد که خوبتر است با توجه به تندرستی نوزاد، بودجه مناسبی را به این کالا اختصاص دهید.

 

راهنمای خرید پوشک بچه,پوشک بچه از اقلام ضروری کودک,ویژگی های یک پوشک مناسب

راهنمای خرید پوشک بچه

 

پوشک بچه

پوشک بچه نیز یکی از اقلام ضروری کودک است که بعضی در خرید سیسمونی نیز تعداد بالایی پوشک لحاظ می کنند، که خوبتر است مقدار بسیاری پوشک به صورت یکجا خریداری نشود. اما به طور کلی برای خرید پوشک بچه می بایست با ویژگی های یک پوشک مرغوب و با کیفیت زیادتر آشنا شوید تا بر پایه آن این محصول را در خوبترین نوع آن خریداری کنید.

 

ویژگی های یک پوشک مناسب

اندازه پوشک با توجه به وزن کودک محاسبه می گردد و در موقع خرید پوشک می بایست سن و وزن کودک خود را در نظر بگیرید. خرید پوشک کوچک و یا بزرگ سبب نشت ادرار و مدفوع کودک می گردد.

 

دقت کنید که پوشک را از برند با کیفیت و معتبر خریداری کنید برای چه که بعضی مواد اولیه به کار رفته در پوشک های بی کیفیت سبب ایجاد حساسیت و خارش در پوست نازک کودک می گردد.

 

پوشک می بایست از قدرت جذب بالایی برخوردار باشد تا پای کودک برای ادرار و مدفوع دچار سوختگی نشود.

 

کش های دور پا و چسب های پوشک می بایست از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا به خوبی پوشک را در پای کودک فیکس نگه دارند.

 

از خرید پوشک های بدون بسته بندی کارخانه خودداری کنید، برای چه که احتمال آلودگی در آن بالا است و پوشک از اقلام بهداشتی است که در ارتباط مستقیم با پوست کودک قرار دارد.

 

بعضی فروشگاه های خرید سیسمونی، پوشک بچه را با تخفیفات مناسبی عرضه می نمایند و شما قادر هستید با شناخت چنین فروشگاه هایی همواره اقلام پر مصرفی مثل پوشک را با قیمت اقتصادی و به صرفه، از این گونه مراکز خریداری کنید.

 



منبع : بیتوته

آخرین دیدگاه‌ها