لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

زندگینامه مارک گویو، ستاره نوظهور فوتبال (+عکس ها)


مارک گویو که بود

زندگینامه مارک گویو، ستاره 17 ساله بارسلونا

 

آشنایی با زندگینامه مارک گویو :

در این نوشته از بیتوته، شما را با زندگینامه مارک گویو آشنا می نماییم. مارک گویو پاز نخستین بازی خود را برای بارسلونا در 17 سالگی و 291 روز انجام داد و در مقابل اتلتیک کلاب به میدان رفت و بعد از 33 ثانیه گلزنی نمود تا بلوگرانا به پیروزی 1-0 کمک نماید.

چکیده ای از زندگینامه مارک گویو :

نام : مارک گویو پاز

تاریخ تولد/سن: 4 ژانویه 2006

محل تولد: گرانولرز اسپانیا

قد: 1.87 متر

پست: مهاجم وسط

پای تخصصی: پای سایت

دین: مسیحیت

ملیت: اسپانیایی

 

زندگینامه مارک گویو :

مارک گویو در 4 ژانویه سال 2006، در شهر داخلی کاتالونیا گرانولرز، در 30 کیلومتری شمال شرقی بارسلونا به دنیا آمد و در شهر نزدیک به سنت سلونی بزرگ شد. قومیت و ملیت او اسپانیایی است. در حالی که نام پدرش Manel Guiu است، مادرش Eva Guiu است. در طول زندگی حرفه ای او، والدینش او را خیلی حمایت می نمودند و بیشتر به عنوان تماشاگر در بازی های مختلف شرکت می نمودند.

 

در مورد جزئیات خواهر و برادرش، او یک برادر جوان به نام Xucla Guiu دارد. او همچنین تصمیم گرفت همان رشته ورزشی را دنبال نماید. او در حال حاضر بخشی از تیم جوانان زیر 14 سال باشگاه بارسلونا است.

 

زندگینامه مارک گویو

در خصوص مارک گویو

 

بارسلونا برای آکادمی لاماسیا که در طول سال های اخیر ستارگان بسیاری را به دنیای فوتبال معرفی نموده، شناخته شده است. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، که سابقه بازی برای پرتغال و بارسلونا را در کارنامه دارد از این بازیکن به عنوان یکی از ستارگان آینده دنیای فوتبال یاد نمود.

 

او یک مهاجم مرکزی کامل است، یک شماره 9 کلاسیک. یک متخصص گلزنی در محوطه جریمه که قدرت فیزیکی او چشمگیر است. خوبترین ویژگی او بازی هوایی است. مارک همچنین خیلی سریع و نیرومند است؛ زمانی که فضایی برای نفوذ به قلب دفاع حریف را داشته باشد، غیر قابل توقف است.

 

آشنایی با زندگی مارک گویو

خوشحالی خانواده مارک گویو

 

حرفه مارک گویو :

مارک گویو در بزرگ شدن، تعداد بسیاری فوتبال تماشا نمود و بسیاری از ستاره های برجسته این بازی را بت نمود. او در سنین جوانی به این نتیجه رسید که تبدیل به چیز بزرگ بعدی شود و کار خود را در سن چهار سالگی آغاز نمود.

 

او در سال 2010 به یک باشگاه فوتبال محلی به نام Sant Celoni Barca پیوست. در طول سه سال بعد، او چیزهای بسیاری در مورد بازی یاد گرفت. در آخر او در سال 2013 در تیم جوانان بارسلونا قرار گرفت.

 

از آن زمان، او بیش از یک دهه در باشگاه ماندگار شد زیرا همیشه برای او یک رویا بود که برای این باشگاه بازی نماید. بعد از تمرین با هم تیمی ها و مربیان باتجربه و بازی برای باشگاه، تقریباً بعد از یک دهه به تیم بزرگسالان باشگاه راه یافت.

 

بعد از فراخوان، او با بازی مقابل ویسل کوبه، نخستین بازی غیررسمی را برای باشگاه انجام داد. او در این دیدار تدارکاتی بعد از پایان نیمه به عنوان بازیکن تعویضی جایگزین روبرت لواندوسکی شد.

 

حدود چهار ماه بعد، او دوباره به تیم بزرگسالان برای بازی مقابل گرانادا فراخوانده شد، اما نه در جمع یازده بازی قرار گرفت و نه به عنوان بازیکن تعویضی بازی نمود.

 

چند روز بعد، او با آمدن به عنوان بازیکن تعویضی در ده دقیقه پایانی بازی، نخستین بازی مناسبی را برای باشگاه انجام داد. او چند ثانیه بعد از ورود به زمین، گل برتری این تیم را به ثمر رساند.

 

او با کنار گذاشتن دوران باشگاهی خود، نماینده اسپانیا در بازی های بین المللی زیر 17 سال بود. او تا به امروز 12 بازی انجام داده و 8 گل برای کشورش به ثمر رسانده است.

 

22 اکتبر 2023 در حال حاضر تاریخی است که در تاریخ بارسلونا ثبت خواهد شد. مارک گویو جوان، تنها 17 سال و 291 روز، سریع ترین گل را توسط یک بازیکن اولیه در تاریخ طولانی و درخشان باشگاه به ثمر رساند. مهاجم پس از اینکه در دقیقه 79 به عنوان یار تعویضی مقابل اتلتیک کلاب در Estadi Olímpic Lluís Companys وارد زمین شد، تنها 33 ثانیه طول کشید تا دروازه را به ثمر رساند و سه امتیاز حیاتی را برای تیم ژاوی هرناندز در نخستین حضورش در بازی به دست آورد.

 

اگرچه مارک گیو در بازی دوستانه مقابل ویسل کوبه در ماه ژوئن برای تیم اصلی به میدان رفته بود، بازی ادای احترام به آندرس اینیستا، اسطوره بارسا، برای نخستین بار با تیم اصلی بازی نمود ولی بازی برابر بیلبائو نخستین بازی رسمی این ستاره نوجوان محسوب می گردد و مطمئنا آخرین مورد او نخواهد بود.

 

بارسلونا با بردی که در این بازی به دست آوردند 25 امتیازی شدند تا در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرند. بارسلونا می بایست در دیدار بعدی خود، این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار شاختار دونتسک اوکراین خواهد رفت.

 

درباره زندگی مارک گویو

جدیدترین عکس ها مارک گویو

 

مارک گویو چه نوع بازیکنی است ؟

شاید گویو به عنوان مهاجم «معمولی» شما بارسلونا توصیف نشود. در 1.85 متر (حدود 6’1 اینچ)، او در هوا نیرومند است، اگرچه او همچنین در سراسر زمین سریع است و به عنوان یک تمام کننده باحال توصیف شده است.

 

ایوان کاراسکو، یکی از مربیان سابق بارسا، در گفتگو با رسانه کاتالونیا اسپورت، در مورد این مهاجم جوان چنین گفته است:

 

او یک مهاجم مرکزی خالص است، یک بازیکن کلاسیک ‘9’، یک متخصص در جعبه پنالتی که قدرت فیزیکی او کلید روش بازی او است. خوبترین ویژگی او بازی هوایی اوست. مارک همچنین خیلی سریع و نیرومند است، زمانی که فضایی برای کار داشته باشد غیرقابل توقف است.

 

او مهاجمی نیست که بتواند به کناره ها برود یا برای بازی های پیوندی اش متمایز شود، اما از نقاط قوت و محدودیت های خود آگاه است و می داند چطور روی نقاط قوت خود تمرکز نماید و معایب خود را پنهان نماید.

 

درباره مارک گویو

عکس های مارک گویو

 

مدیر ورزشی دکو یکی از طرفداران بزرگ نوجوان بارسا است.

لابلاوگرانا در طول سالیان متمادی برای حضور تعداد بسیاری از جوانانی که در کلاس جهانی قرار گرفته اند شناخته شده است و امیدها برای گویو زیاد است. مدیر ورزشی دکو از قبل از برگشت به باشگاه در نقش فعلی خود، نوجوان را زیر نظر داشته است.

 

گویو با توجه به سن خود به عنوان یکی از خوبترین های جهان شناخته شد.

قبل از نخستین بازی در تیم اصلی، این مهاجم زیادتر هفته های ابتدایی فصل خود را در تیم جوونیل بارسا (برای رده سنی 16 تا 18 سال) گذرانده بود، تیمی که تاحالا 5 بار برای آن گلزنی نموده است. گویو تنها 8 دقیقه با تیم ذخیره بارسلونا اتلتیک به مربیگری رافا مارکز بازیکن سابق مکزیک در رده سوم اسپانیا بازی نموده است.

 

اوایل اکتبر 2023، این نوجوان توسط روزنامه بریتانیایی گاردین به عنوان یکی از خوبترین بازیکنان جهان متولد سال 2006، بعد از عملکرد فوق العاده او در مسابقات قهرمانی اروپا زیر 17 سال در مجارستان در ماه مه گذشته، معرفی شد. گویو به همراه هم تیمی خود در باشگاه، لمینه یامال، با چهار گل خوبترین گلزن مسابقات بود و در 12 بازی برای کشورش در آن سطح، 8 بار گلزنی نموده است.

 

ازدواج مارک گویو :

مارک گویو هنوز به سن قانونی ازدواج نرسیده است و در حال حاضر ازدواج نکرده است.

 

همه چیز درباره مارک گویو

در خصوص زندگی مارک گویو

 

 



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها