لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

کاربردهای جالب جوراب


دیگر وقتش رسیده تا بدانید جوراب فقط پوششی برای پاها نیست. از جوراب های نو و کهنه استفاده های فراوانی میتوان نمود که در این نوشته ما به 6 نمونه آنها اشاره نموده ایم.

 

موهایتان را گوجه ای نمایید

کافیه قسمت جلویی جوراب را قیچی نمایید و آن را به به صورت یک کش موی مسطح تا بزنید. موهایتان را با یک کش مو به صورت دم اسبی ببندید و بعد همانطور که در عکس می بینید به کم جوراب آن را به شکل گوجه ای دربیاورید.

 

ده مدل مو که درست کردنشان فقط سه دقیقه طول می کشد.

 

کارایی جوراب, استفاده از جوراب های کهنه
کاربردهای جالب جوراب,استفاده از جوراب ها

مثل عکس با جوراب کش مو درست نمایید

 

عروسک درست نمایید

از کاربردهای یک لنگه جوراب هم غافل نشوید با داشتن یک لنگه جوراب به آسانی قادر هستید عروسک بسازید. تنها چیزی که لازم دارید مقداری برنج(یا شن) و یک جوراب است. ابتدا مقداری برنج را درون جوراب بریزید و با یک نخ دور جوراب را ببندید تا شکل شکم عروسک ایجاد شود. از دوباره مقداری شن یا برنج به جوراب بیافزایید تا اینبار سر عروسک را بسازید. دوباره سر جوراب را گره بزنید. به کمک دکمه یا هرچیز دیگری که دسترس دارید، اجزا صورت و یا لباس عروسک را درست نمایید. حالا شما یک عروسک دارید.

 

تغییر دادن رنگ کفش با جوراب های کهنه, ساخت نگهدارنده ی موبایل با جوراب

با جوراب ها عروسک درست نمایید

 

رنگ کفشتان را تغییر دهید

حتما بارها برایتان پیش آمده رنگ کفشتان با لباسی که دارید هماهنگ نیست. در این شرایط یک جوراب با رنگی که می خواهید به نجاتتان خواهد آمد.

 

کافی است کفش هایتان را بپوشید. سپس نوبت پوشیدن جوراب هایتان است. هنگامی این مرحله را انجام دادید با ایجاد یک شکاف در قسمتی از جوراب که در نوک پاشنه قرار دارد، کفش را کاملا به رنگ دلخواهتان تغییر دهید.

 

درست کردن ساق دست با جوراب,درست کردن کش مو با جوراب

با پوشیدن جوراب روی کفش ها رنگ آن را تغییر بدهید

 

کف بازی نمایید

یک بطری آب کوچک را از وسط نصف نمایید. جوراب را به تن بطری نمایید. یک ظرف آب و کف آماده کردن نمایید و قسمت جورابی وسیله ای که ساخته اید را در این محلول بخیسانید.

 

حالا وقت ساختن حباب هایی به شکل مار است.

 

استفاده از جوراب های کهنه, کاربرد جوراب های کهنه

با بطری و جوراب حباب ساز درست نمایید

 

نگهدارنده گوشی موبایل بسازید

برای افرادی که زمان دویدن و ورزش با MP3 Player یا گوشی و هندزفری آهنگ گوش می دهند، این مورد قادر هست خیلی به درد بخور باشد.

 

قسمت کشی ساق یک جوراب ساق دار را با قیچی ببرید و با تا کردن عرض آن را نصف نمایید. بازوتان را داخل این پارچه کشی نمایید و گوشی یا هر وسیله دیگری را درون آن قرار دهید.

 

استفاده از جوراب ها,کارایی جوراب

با جوراب نگهدارنده گوشی موبایل بسازید

 

ساق دست درست نمایید

برای این کار نیاز به یک جوراب ساق بلند دارید. به کمک قیچی قسمت جلویی جوراب (پوشش ناخن ها) را ببرید. به کمک نخ و سوزن لبه آن را به داخل بدوزید تا مبادا نخ کش شود.

 

در مرحله بعد قسمت پاشنه پا جوراب را به انداز ای که انگشت شستتان از آن عبور نماید سوراخ نمایید. باز از نخ و سوزن استفاد نمایید.

 

حالا شما یک ساق دست دارید.

 

ساخت عروسک با جوراب, تغییر دادن رنگ کفش با جوراب های کهنه

برای درست کردن ساق دست از جوراب های ساق بلند استفاده نمایید

 

منبع : mashrooh.com



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها