لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

روش رنگ کردن دیوارها با اکلیل


 

آموزش رنگ کردن دیوارها, رنگ کردن دیوار با اکلیل

برای رنگ کردن دیوار با اکلیل چسب شفاف بخرید و اکلیل را به آن بیافزایید

 

چطور دیوارها را با اکلیل رنگ کنیم رنگ کردن دیوار جلای دیگری به آن می دهد، سایه کاری حتی خوبتر هم هست. برای چه ما یک گام جلوتر نرویم و دیوار را کمی زرق و برق دارتر نکنیم. در این چطور با چند روش اعمال اکلیل روی دیوار آشنا می شویم. هر یک از این مراحل را قادر هستید به طور مجزا آزمون نمایید. در عین حال قادر هستید دو روش را انتخاب نمایید و بعد از خشک شدن اکلیل در روش اول، روش دوم را برای درخشش زیادتر آزمون نمایید. پس از خواندن این چطور فکری برای دیوار پشت تخت، اتاق بازی بچه ها یا پس زمینه ی آینه ی حمام بکنید.

 

مواد لازم: اکلیل، چوب برای همزدن، سینی رنگ، برس غلتکی، تینر، تفنگ اکلیل

 

هر چند که شاید به نظرتان این طور بیاید که نیازی به این همه وسیله نیست و خوبتر است اکلیل را از اول مستقیما در رنگ بریزید، اما نقاشان دیوار معتقددند برای ایجاد درخشش خوبتر و دستیابی به نتیجه ی پاکیزه تر خوبتر است این دو کار را جدا از هم انجام دهید. در این روش مطمئن خواهید شد که اکلیل به جای ته نشین شدن در رنگ، روی دیوار درخشش چشم نوازی خواهد داشت.

 

از فروشگاه های فروش رنگ، اکلیل مخصوص رنگ دیوار را بخرید. از اکلیل هنرهای دستی استفاده نکنید، زیرا آنها در رنگ ته نشین خواهد شد و خود را روی دیوار نشان نمی دهند.

 

اکلیل را در کمی رنگ بریزید و با استفاده از چوب خوب هم بزنید. مقدار کمی از رنگ را در یک سینی بریزید. یک دفعه مقدار بسیاری رنگ و اکلیل در سینی نریزید زیرا اکلیل ته نشین می گردد و درخشش نخواهد داشت. هر بار قبل از افزودن رنگ به سینی آن را هم بزنید تا توزیع اکلیل در آن یکنواخت شود.

 

با استفاده از یک برس غلتکی سریعا رنگ را روی دیوار بمالید. برای اعمال پوشش جدید حداقل 3 تا 4 ساعت صبر نمایید.

 

مقداری تینر در ظرف بریزید و اکلیل را به آن بیافزایید. پیش از هر بار زدن برس در تینر آن را هم بزنید تا اکلیل پخش شود. سپس برس غلتکی را روی دیوار بکشید.

 

در عین حال قادر هستید مقداری چسب شفاف بخرید و اکلیل را به آن بیافزایید. خوبی چسب این است که اکلیل در آن ته نشین نمی شود. برس را در چسب بزنید و روی دیوار بکشید.

 

به عنوان روش اخر قادر هستید یک تفنگ اکلیل بخرید و اکلیل را در حالی که رنگ روی دیوار هنوز خیس است، اسپری نمایید.

 

منبع : phow.ir



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها