لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

چطور یک خانه درختی بکشیم؟/ آموزش ساده و گام به گام


چگونه یک خانه درختی بکشیم

نقاشی خانه درختی

 

 آموزش ساده و گام به گام نقاشی خانه درختی

چطور یک خانه درختی بکشیم؟ در این نوشته از بیتوته به شما روش‌ی کشیدن نقاشی یک خانه درختی را آموزش می‌دهیم.

با آموزش ساده و گام به گام طراحی و آموزش تصویری، روش ترسیم خانه درختی زیبا را بیاموزید. با پیروی از مراحل ساده، شما نیز به آسانی قادر هستید یک خانه درختی کامل را ترسیم نمایید.

 

آیا دوست دارید یاد بگیرید چطور یک خانه درختی بکشید؟ این راهنمای طراحی آسان و گام به گام معماری به شما کمک می نماید تا در طرح کلی خانه درختی تسلط پیدا نمایید.

 

خانه درختی که به آن قلعه درختی نیز می گویند، به «ساختمانی ساخته شده در اطراف، کنار یا در میان تنه یا شاخه های یک یا چند درخت بالغ» در بالای سطح زمین گفته می گردد.

 

زیادتر خانه های درختی برای تفریح ساخته شده اند. بچه ها دوست دارند در خانه های درختی حیاط خلوت بازی کنند. اما در بعضی از نقاط جهان، مردم بومی در خانه های درختی سنتی زندگی می کنند و امروزه اشخاص زیادتری به ساختن و زندگی در خانه های درختی نوین فقط برای طراوت آن علاقه مند هستند.

 

آیا می دانستید؟ خانه های درختی قادر هستند نسبت به سایر روش های ساختمانی سازگارتر با محیط زیست باشند زیرا نیازی به حذف درختان بالغ از زمین ندارند.

 

خانه درختی رویایی خود را با کمک این راهنما نقاشی نمایید.

 

دستورالعمل های گام به گام برای ترسیم خانه درختی

1. طرح کلی خانه درختی را با کشیدن ریشه های درخت آغاز نمایید. از خطوط منحنی همپوشانی برای ترسیم تنه و ریشه ها استفاده نمایید. اجازه دهید خطوط در نقاطی در نوک ریشه به هم برسند.

 

آموزش ساده و گام به گام طراحی خانه درختی

چطور یک خانه درختی بکشیم

 

2. در مرحله بعد، شاخه های درخت را بکشید که خانه درخت را پشتیبانی می نماید. مجدداً از یک سری خطوط منحنی همپوشانی استفاده نمایید. سپس یک جفت خط منحنی موازی و افقی بکشید و آنها را در یک طرف به هم وصل نمایید. در زیر آن، یک شکل باریک دیگر را با استفاده از خطوط موازی بکشید. این به عنوان پایه یا پایه خانه درختی عمل می نماید.

 

نحوه ترسیم خانه درختی

آموزش ساده و گام به گام طراحی خانه درختی

 

3. آغاز به کشیدن دیوارهای خانه درختی نمایید. اشکال مربع و مستطیل را محصور نمایید. از متوازی الاضلاع با گوشه های گرد برای تشکیل سقف یک قسمت استفاده نمایید. از خطوط عمودی استفاده نمایید تا ظاهری سه بعدی به اجزا بدهید. در آخر، از یک سری خطوط U شکل برای محصور کردن فضای سبز در یک انتهای خانه درختی استفاده نمایید.

 

ترسیم خانه درختی رویایی

روش ترسیم خانه درختی

 

4. از خطوط منحنی برای محصور کردن قسمت های مثلثی و مستطیلی سقف خانه درختی استفاده نمایید. از یک خط منحنی استفاده نمایید تا سقف ظاهری سه بعدی پیدا نماید و یک دایره کوچک در نزدیکی بام بکشید. یک پنجره مربع در کنار خانه ببندید. مستطیل های گرد کوچک بکشید تا نرده های L شکل در جلوی خانه درختی ایجاد شود.

 

دستورالعمل های گام به گام برای ترسیم خانه درختی

ترسیم خانه درختی زیبا

 

5. یک مستطیل کوچک برای در با یک بیضی برای دستگیره در بکشید. در داخل پنجره، یک دایره کوچکتر و شکل بعلاوه ترسیم نمایید تا چارچوب های پنجره را مشخص نمایید. سپس، یک عرشه در پشت خانه بکشید. از جفت خطوط مستقیم و افقی برای ریل های بالا و پایین استفاده نمایید و هر مجموعه را در انتهای آن وصل نمایید. سپس یک جفت خط عمودی بین آنها بکشید. از یک خط مستقیم کوتاه استفاده نمایید تا یک تکیه گاه مثلثی شکل را بپوشانید.

 

چگونه یک خانه درختی بکشیم

ترسیم خانه درختی رویایی

 

6. روی ایوان یک میله پرچم بکشید. یک خط را به سمت بالا بکشید و آن را دو برابر نمایید تا قطب را تشکیل دهد. شکل مستطیل منحنی پرچم را با استفاده از خطوط منحنی محصور نمایید. سپس، از خطوط منحنی برای ترسیم شاخه های درخت و برگ هایی که در پشت بام خانه رشد می کنند، استفاده نمایید.

 

آموزش ساده و گام به گام طراحی خانه درختی

دستورالعمل های گام به گام برای ترسیم خانه درختی

 

7. از خطوط منحنی برای کشیدن شاخه های درخت و شاخه های برگ زیادتر استفاده نمایید.

 

نحوه ترسیم خانه درختی

نقاشی خانه درختی

 

8. به استفاده از یک سری خطوط U شکل برای ردیابی تاج پوشش برگ درخت ادامه دهید. سپس یک نردبان طناب بکشید تا به خانه درختی دسترسی داشته باشید. از دو خط منحنی برای کناره های نردبان استفاده نمایید که با خطوط افقی بسیاری به هم متصل شده اند.

 

ترسیم خانه درختی زیبا

چطور یک خانه درختی بکشیم

 

9. طرح کلی خانه درختی خود را با استفاده از خطوط منحنی برای کانتور کردن گره در درخت، کشیدن شاخه های کوچک و ترسیم توده های علف در اطراف ریشه ها تکمیل نمایید. سپس یک تاب آویزان از یکی از شاخه ها بکشید. از یک مستطیل باریک برای صندلی و از خطوط عمودی برای اتصال آن به شاخه استفاده نمایید. نقاشی خانه درختی خود را رنگ آمیزی نمایید

 

ترسیم خانه درختی رویایی

ترسیم خانه درختی زیبا

 

 



منبع : بیتوته

آخرین دیدگاه‌ها