لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

کدام بچه ها تمایل زیادتری به پولدارشدن دارند؟


پولدار شدن, بچه های قانون شکن,نشانه های پولدار شدن بچه ها بچه های جسور زیادتر تمایل دارند که در هرکاری پیش گام و نو آور باشند

 

چه بچه هایی در آینده پولدار می شوند؟

تصور نمایید از شما بخواهند که نگاهی به یک کلاس ششمی بیندازید و پیش بینی نمایید کدام دانش آموز بیشترین درآمد را به عنوان بزرگسال درآینده خواهد داشت. کدام بچه را انتخاب خواهید نمود؟

آیا بچه های سخت کوش مد نظرتان خواهد بود؟ یا بچه های خجالتی که دوست دارند خوب به نظر برسند؟ یا بچه های ورزشکار؟ خب هر کدام از این گروه ها را که انتخاب نمایید احتمالا اشتباه نموده اید. بچه های جسور که زیادتر قانون شکنی می کنند احتمالا خوبترین انتخاب باشند.

در سال ۱۹۶۸ محققان تحقیقاتی بر روی دانش آموزان ۱۲ ساله انجام دادند که در شش رده ی مختلف بودند. آن اثر هوش، شخصیت، رفتار، حالت های اجتماعی اقتصادی والدینشان را مورد بررسی قرار دادند.

سپس تا ۴۰ سال بعد همچنان پیگیر رفتار آن ها بودند. دانش آموزانی که معلمشان آن ها را سخت کوش و ساعی می دانست و دلشان می خواست که شغل های با اعتبار و با پرستیژ داشته باشند در بزرگسالی نتوانسته بودند پول بسیاری به دست بیاورند. بالاترین درآمدها برای بچه های سرکش و شیطان بود. بچه هایی که قوانین را رعایت نمی نمودند و همیشه با والدین سر جنگ داشتند به عنوان یک بزرگسال پول زیادتری به دست آورده بودند.

 

پولدار شدن,بچه های قانون شکن,کودکان موفقکودک را تا زمانی که با رفتارش به کسی آسیبی نرسانده  از شکستن یک یا دو قانون دلسرد نکنید

 

برای چه بچه های قانون شکن پول زیادتری به دست می آورند؟
نویسنده تحقیق در مورد اینکه برای چه بچه های قانون شکن ۱۲ ساله که در بزرگسالی زیادتر درآمد کسب می کنند عنوان نمود که فقط یک علت وجود دارد و آن این است که آن ها از اینکه در مورد حقوق زیادتری به مذاکره بنشینند نمی ترسیدند.

هم چنین علت ممکن دیگری که وجود دارد این است که آن ها ارزش رقابت را می دانند. به جای اینکه از تنها بودنشان با دیگران دلواپس باشند شاید تمایل زیادتری به این داشته باشند که روی علاقه مندی هایشان کار کنند.

خیلی از آن ها نمی توانستند این حقیقت را بپذیرند که افرادی که پول بسیاری به دست آوردند یک زندگی غلط و غیر قابل قبول داشته باشند. اما طی تحقیقات هیچ مدرکی پیدا نشد که ثابت نماید شرکت کنندگان در این تحقیق این نوع رفتار ها را داشته باشند.

تحقیقات دیگری از این یافته ها حمایت نمود.
تحقیقات دیگری از این تفکر حمایت نمود که خلاف جهت جمعیت حرکت کردن شاید فایده هایی در زندگی داشته باشد. تحقیقی که در سال ۲۰۱۲ در مجله شخصیت و روان شناسی جمعیت چاپ شد عنوان نمود که مردم سازگار پول کمتری نسبت به بقیه در می آورند.

تحقیق دیگر، پروژه دانشجویان ممتاز در استان ایلی نویز ایالت متحده آمریکا بود که بیان کرد دانشجویان ممتاز فارغ التحصیل علاقه کمتری به میلیونر شدن نسبت به بقیه هم ردیف هایشان دارند. فارغ التحصیلان دبیرستان در دانشگاه عملکرد خوبی دارند و در پی کارهای با پرستیژ هستند اما علاقه ای ندارند که بیشترین ثروت را به دست بیاورند.

در کتاب پارس کردن زیر درخت اشتباه (اصطلاحی که به معنی هدف اشتباه داشتن و ادامه دادن یک راه غلط است) اریک بارکر با ذکر سند می گوید که تفکر ما این است که اشخاص موفق در مدرسه کسانی هستند که همیشه از قوانین پیروی می کنند نه افرادی که قانون شکنی می کنند.
در حالیکه بچه هایی که تمایلی به پیروی کردن از قوانین ندارند زیادتر در آینده کارآفرین، خلاق و میلیونر می شوند.

راه کودک سرکش تان را به راهی مثبت تغییر دهید
اگر یک بچه سرکش و مبارز دارید شاید این واقعیت که رفتار خشونت آمیز او در آینده سرمایه ی وجودی اش می گردد به شما تسلی خاطر دهد. البته شما می خواهید راه او را به سمت انرژی مثبتی بکشانید تا مطمئن شوید که او یک فرد پیشگام در هر زمینه ای شود. نه اینطور که خوشحال کردن اشخاص برایش مهم نباشد یا  مجرمی شود که قوانین را نادیده بگیرد. خب به جای له کردن روحیاتش، به او کمک نمایید تمایلش به سمتی برود که برایش مزیت هایی داشته باشد. به او یکدل بودن را یاد دهید تا مهربان باشد و هنگامی خیلی از راه اصلی زندگی اش خارج می گردد مراقب نتایج کارش باشد.

اما او را از شکستن یک یا دو قانون در زندگی اش دلسرد نکنید تا زمانی که با رفتارش به کسی آسیبی نرسانده است. او در حال بزرگ شدن و تغییر کردن به یک فرد قوی از لحاظ ذهنی است که نباید از شکستن قوانین، هنگامی که قادر هست دنیای بهتری بسازد بترسد.

 

منبع: sorsore.com



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها