لوگو چشم انداز cheshmandaz.ir

در مورد کودکان کریستالی چه میدانید؟


کودکان کریستالی,ایندیگو,کودکان کریستالی کدامند

چه کودکانی را کودکان کریستالی میدانند؟

 

معنی کودکان کریستالی:
کودکان کریستالی موجوداتی ظریف و زیبا هستند که توانایی خاصی دارند. زیادتر مردم این ویژگی ها را جادو فرض می کنند. این کودکان به روش ویژه ای به انرژی کم ارتعاش حساس هستند.
 

کودکان کریستالی,ایندیگو,معنی کودکان کریستالی

ویژگی های کودکان کریستالی

 
هنگامی می گوییم رنگ و کریستال منظور لقب نیست بلکه کودکانی است که با سطح هوش و توانایی های فوق العاده قادر هستند کارهای خارق العاده ای انجام دهند. با این حال خوبتر است در خصوص کودکان کریستالی زیادتر بدانیم. کودک کریستالی نیز عضوی از این نسل هستند که مثل هر کودک دیگری تکلیف دارند با عشق، آرامش و تعادل بر این دنیا اثر بگذارد. حالا برای شما توضیح می دهیم چطور کودک کریستالی را خوبتر بشناسید برای چه که شاید شما نیز یک کودک کریستالی را در تمام عمر نگهداشتن نموده باشید.
 

معرفی کودکان کرستالی,آشنایی با کودکان کریستالی رنگی

آشنایی با کودکان کریستالی رنگی

شناخت “کودکان کریستالی” و کودکان رنگی هزاره سوم
مردم، پایه اصلی تغییرات در جهان را کودکان می دانند. در این باره یک نظریه وجود دارد که می گوید هر چه نسل بشر زیادتر ادامه داشته باشد، تغییرات ژنتیکی نیز زیادتر بر آن اثر گذاشته و آن ها را بهبود می دهد. شایان ذکر است که زیادتر پیروان این نظریه روحانیون و اشخاص معنوی هستند.

 

این نظریه کودکان را در الگوهای روان شناسی و رفتارهای غیر عادی مختلف با معیار های مشخص دسته بندی می نماید. زیادتر مردم معتقدند که نخستین نسل از کودکان غیر عادی در دهه 50 یا 60 خود را نشان دادند اما تلاش آن ها برای پیشرفت جهان زیاد موفقیت آمیز نبود. کودکان متولد شده بین دهه 70 تا 90 را کودکان رنگی می نامند. این نسل کودکانی سخت و محکم شناخته شده اند که نابودکننده سیستم هستند. تکلیف آن ها مقابله با نگرش هایی ست که آمیخته با دوست داشتن نیستند.

همه این ها در حالی است که کودکان کریستالی در پی ارزش های انسانی و صداقت هستند. امروزه بسیاری از مردم در خصوص کودکانی با ماهیت مختلف صحبت می کنند، ماهیتی که به کودکان کریستالی خیلی شبیه است. نخستین کسی که توانست این نسل را به خوبی بشانسد، استیو روتر درسال 1999 بود. او در سال 2002 در فصل اول کتابش رسما در این باره صحبت نمود و تمام اکتشافات خود را توضیح داد و آن را یک کتاب راهنما برای تکامل بشر نامید. از آن به بعد بسیاری از اندیشمندان و مردم در پی تعریف درست صفات و مشخصه های کودکان کریستالی تحقیقات بسیاری انجام دادند.
 

کودکان کریستالی,ایندیگو,کودکان کریستالی به چه کسانی گفته می شود

ویژگی های کودکان کریستالی

 
کودکان کریستالی چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟
کودکان کریستالی در واقع در پی صلح هستند و موجودات صلح آمیزی شناخته می شوند. آن ها در پی درک مستقیم و درک غیر معقول هستند و این درحالی است که کودکان رنگی سعی دارند از راه تغییرات متمرکز، بشر را برای خوب بودن پیش برند. کودکان کریستالی به جای انجام این کار به فکر التیام بخشیدن هستند. کودکان کریستالی موجوداتی زیبا و خوشبو هستند که چشمان آن ها بیانگر بسیاری چیز هاست. آن ها ویژگی های به خصوصی دارند که بسیاری از مردم آن را جادو عنوان نموده اند. یکی حساس بودن به انرژی های کم ارتعاش و دیگری توانایی قوی و عزم راسخ در انجام امور است.

معنی کودکان کریستالی چیست؟
رنگ یا کریستال همانگونه که گفتیم لقب یا عنوان خاصی نیست بلکه به سطوح مختلف آگاهی اشاره دارد. این نسل جوانان نیازمندی خاصی به ارتعاشات کریستالی دارند؛ انرژی که در زیادتر موجودات زنده به ارتعاش در می آید. حرکت از یک سطح آگاهی به دیگری سبب تغییر لغزش شخص می گردد. فرکانس ارتعاشات بلوری یک چیز خیلی ویژه است که یکی از خالص ترین روش های ماده را از خود آشکار می نماید. در واقع انرژی کریستال یک بالنس دقیق بین دوگانگی است. مثل مردانه و زنانه، احساس و تفکر. این همان انرژی است که در تمام کودکان کریستالی ارتعاش می یابد.

کودکان کریستالی چه شکلی هستند؟
کودکان کریستالی خیلی مهربان، با آرامش و همچنین دوست داشتنی هستند. در کتاب کودکان کریستالی و رنگی، آنقدر از این کودکان تعریف شده است که والدین، آن ها را فرشتگان کوچک خطاب نموده اند. تمام این ها به علت علاقه به ایجاد صلح توسط آن هاست و در رفتار آن ها تعادل و نداشتن اخلاق ویژه به چشم می خورد. آن ها حتی قبل از راه رفتن و یادگیری سخن گفتن، می بوسند و بغل می کنند برای چه که در ذات آن هاست. آن ها افرادی خیلی محتاط هستند و این امر به معنی خجالتی بودن کودک نیست بلکه زیادتر دوست دارند به جای جلب توجه و شناخته شدن، مخفی باقی بمانند. آن ها تمایلی به مقاومت ندارند.

در طب سنتی کودکان کریستالی را دارای اختلالات تکمیلی می دانند. از جمله اختلال بیش فعالی، کمبود توجه، سندرم اسپرگر یا اختلال طیفی اوتیستیک. با این حال این موارد هیچگونه تاثیری در رفتار آن ها ندار. آن ها همواره هدف زندگی شان را ثابت پنداشته و با اراده راسخ ادامه می دهند.

ویژگی های کودکان کریستالی:
استیو راثر در تعیین ویژگی های این کودکان تلاش بسیاری نموده است و تا حدودی نیز موفق شده تا آن ها را به دیگران بشناساند. مثل نمونه: زیادتر کودکان کریستالی دارای توانایی های جنبشی و حساسیت های ارتعاشی خصوصا با زمین هستند. آن ها در مواردی نیز احساس همدلی می کنند.  از دیگر ویژگی هایشان میتوان حساس بودن به ترس و عکس العمل نشان دادن در این خصوص، اشاره نمود.
 

کودکان کریستالی,ایندیگو,ارتباط ایندیگو با کودکان کریستالی

کودکان کریستالی

 

ایندیگو
قصه کودکان ایندیگو خیلی مفصل است به همین علت ما سعی می نماییم به طور خلاصه بخش هایی از ان را بیان کنیم. قصه از آنجا آغاز شد که خانمی به اسم نانسی می توانست اشکال هندسی را مزه نماید و رنگ ها بو نماید. به همین علت این اختلال به سانتیسیا معروف شد. یعنی حواس های فرد با هم ادغام شده و از حالت طبیعی خارج می گردد.

 

نانسی در این بین می توانست رنگ های مختلفی را در اطراف بدن اشخاص مشاهده نماید و کم کم بفهمد که دیدن این رنگ ها تصادفی نبوده و به گونه ای با شخصیت و انرژی آن ها ارتباط دارد. او تحقیقات خود را در این رابطه ادامه داد و رابطه بین هر رنگ با افکار، میزان اگاهی، رفتار و عکس العمل های فرد را مورد بررسی قرار داد. او توانست دست کم یازده رنگ را ببیند، بررسی نماید و شخصیت های هر فرد را از راه آن تحلیل نماید.

 

او از این راه و برگزاری دوره های آموزشی به اشخاص یاد داد چطور شخصیت ها را بشناسد و به تعادل برسد. او در اواخر دهه 60 توانست رنگ های جدیدی را در اطراف بدن نوزادان ببیند. او این امر را ایندیگو خواند و عنوان نمود این نسل از انسان ها تغییرات اساسی در سطح اگاهی بشر به وجود می آورند. این رنگ جدید اصلا به معنی سطح برتری آگاهی و مغزی نبود.

نتیجه گیری:
البته که هیچ نظریه و شواهد علمی در این رابطه وجود ندارد. در حقیقت به هر کودکی در بازه مکانی و زمانی ویژه، میتوان عنوان کودکان کریستالی را نسبت داد و این عنوان برای هیچکس تا ابد نمی ماند. می بایست به یاد داشته باشیم که هر کودک دارای توانایی های ویژه و منحصر به فردی است که نمی تواند در دیگری مشترک باشد به همین علت نمی توان هر چیزی را به نوعی عنوان تلقی نمود و به کودکان نسبت داد. در حقیقت کودکان کریستالی یا رنگی تعریف و توصیفی از ویژگی های انرژی است. هدف از این طبقه بندی این است که این ویژگی ها را به خوبی بشناسید و پیام و مفهوم آن را درک نمایید.

 

 

 



منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید :

آخرین دیدگاه‌ها